zondag 9 januari 2011

Alles weer gewoon...

Het waren twee fijne weken, maar stilletjes ben ik blij dat vanaf maandag alles weer gewoon is!
Manlief ook weer aan het werk, dochterlief weer naar school, en moeders die naast werk haar eigen ding weer kan doen. Heerlijk!!

Allereerst in huis maar eens aan de slag gaan.
Dat is de afgelopen twee weken met de Franse slag gedaan!

Freubelen stond op een laag pitje, we zijn de middagen veel weg geweest, maar ze zijn af! de engeltjes van Inspirée.
Zoals gezegd zijn het geen kerstengeltjes geworden, maar heb ik ze andere hebbedingetjes gegeven die mij aanspreken.

Een hart dat staat voor liefde voor mezelf en de mensen om me heen, een bloem omdat ik dol ben op kleurige bloemen (zou ze vaker in huis moeten halen!) en een Swarovski saffier, ik heb iets met stenen en edelstenen al vanaf mijn kindertijd, vind ze fascinerend.
Daarnaast zijn mijn lievelingskleuren blauw en paars en die komen hier dus ook in terug.
De krans heb ik verder versierd met parel kralen.




Het was heel leuk ze te maken. Vind het bijna jammer dat ze al af zijn! Dit trio gaat nu een mooi plekje krijgen in ons huis.
En ik ga beginnen aan een volgend project.

1 opmerking:

  1. Wat zijn ze prachtig geworden! En wat een enig idee om ze andere dingen in hun handen te geven. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen