vrijdag 18 februari 2011

Mijn eerste poppenhoofd!!

Eindelijk gaat het er dan toch van komen! Ik ga een lang gekoesterde wens van mezelf vervullen.....een zonnekindpop maken!

Tijdens een hele gezellige eerste cursusavond, heb ik het hoofd klaar gekregen.
Wat ontzettend leuk om te doen!

Nu verheug ik me alweer op volgende week, maar voor het weer zover is, is er nog heel wat te doen.
De huidtricot moet nog over het hoofd gezet worden, en dan zijn er nog de romp, beentjes en armpjes die ik af wil hebben, zodat ik de volgende cursusavond weer verder kan.


Vanavond is manlief naar een feest, kindje op bed, en kan mama lekker rustig achter het naaimachine. Heerlijk!!


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je een zonnekindpop gaat maken! Ben benieuwd naar het eindresultaat!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen