zondag 11 september 2011

Af!

Soms duurt het wat langer dan gewenst....maar Nori is nu echt af!

Het probleem zat hem in de borstjes. hihi
Wat daarmee te doen.
Van stof of vilt, een soort van bikini haltertje, allemaal leuke ideetjes maar toch....het was het allemaal net niet.

Van het idee echte schelpen te gebruiken gingen Eliza's oogjes twinkelen. Dat ging het worden!
En alsof de zeegoden het wisten, een dagje strand leverde de mooiste schelpen op.
Na een verfrissend badje, een verfje en glitters, heb ik er heel voorzichtig gaatjes in gemaakt en ze op het bovenlijfje genaaid.
Klaar!

Eliza en ik zijn heel blij met het eindresultaat. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

N

O

R

I

6 opmerkingen:

  1. Super gaaf, ik kan me voorstellen dat Eliza er blij mee is.
    Groetjes,
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ze mooi zeg. Neem woensdag haar pareltje voor in haar navel maar mee kun je kijken of dat nog iets gaat worden. Maar ze is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel erg leuk uit en de schelpjes zijn een goed idee! Zou alleen zelf misschien nog met kraaltjes een soort bikini koordje van schelp naar schelp maken. Maar het resultaat is erg mooi! Daar kun je weer trots op zijn.
    Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ze is echt prachtig geworden en die schelpen is een goede keuze.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!

    Ik vind haar haren fantastisch en die schelp die erin zit maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de complimenten allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen