donderdag 11 oktober 2012

Give-away!

Vandaag ontving ik van Marie van Softearth's world de give-away die ik onlangs bij haar won.
Prachtig! Bedankt, ben er heel blij mee.


Een mooi moment om mijn eigen give-away van start te laten gaan.

Ik heb daarvoor speciaal dit tassen-/sleutelhanger popje gemaakt. En 1 van jullie gaat haar winnen!
Heb je zin om mee te doen? Reageer dan op dit berichtje. 
Volger worden mag, maar moet niet. Verwijzing op je blog mag, is niet verplicht. Of je nou binnen of buiten de landsgrenzen woont, iedereen is welkom!
Meedoen kan t/m 31 oktober.

Give-away!

Ik hoor graag van jullie!


Today I received the give-away I won recently bij Softearth's world from Marie.
Gorgeous! Thanks, I am very happy with it.
Also a beautiful moment for launching my own give-away.
I made this little doll that is usable as a keychain or bag embellishment. And one of you is going to win her!
Would you like to participate? Please respond to this message.
It is not necessary to be a follower or to put a link on your blog, it's your choice.
Everyone is welcome! National and international visitors.
31 oktober is closing day.
I love to hear from you!



6 opmerkingen:

  1. Wil graag mee doen met deze give-away, ik vind het namelijk een súperschatje !!
    Volger worden hoef ik niet dan ben ik met veel plezier.
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! ik doe graag mee, maar ik zie een leuk kerstboomhangertje in haar moet ik zeggen. Leuk, dat wordt een Wereldboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ik doe mee en ga je op mijn blog zetten!!!

    groetjes,
    Miranda
    www.dezeepkeuken.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pleased that you like them, I would love to win her , she is a sweetie, cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, hey,

    Wat is ze leuk geworden met dat knotje;-) goed idee.

    Ik doe maar niet mee want voor mij had je al zo'n schatje gemaakt.
    Zet wel een linkje op mijn blog

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je bij Marie hebt gewonnen! Ik heb ook ooit een engel van haar gewonnen, zo bijzonder! Tuurlijk doe ik graag mee met jouw leuke give away! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen