vrijdag 1 maart 2013

Het voorjaar komt steeds meer in huis!

Het gaat erg goed met het voorjaar in huis!

Ik heb wat inspiratie opgedaan op Pinterest, zodat ik mijn seizoenstak verder kan versieren. 


Daardoor zijn deze vrolijke bloemen ontstaan. Ik vind ze zelf helemaal super geslaagd.
In heerlijke knal kleuren!
Dat maakt het hier binnen al heerlijk zonnig.




Nu nog wat vogeltjes en/of vlinders erbij.... dat maakt het helemaal af.

En dan maar hopen dat ik hiermee de buitenwereld in verleiding heb gebracht om hetzelfde te doen.

Fijn weekend allemaal, en bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige berichtje.
Lieve groet, Peggy



2 opmerkingen:

  1. Ooo, wat zijn ze prachtig en wat mooi op die kale tak! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuk idee!! ik ga je volgen.
    Zou t leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog.

    groetjes maybritt - piece of may

    BeantwoordenVerwijderen