vrijdag 1 juni 2012

Haakwerkjes

Tijdens het hemelvaart weekend waren wij lekker een paar daagjes naar Duitsland.
En natuurlijk ga ik nooit weg zonder haaknaald en katoen!
In de avonduurtjes heb ik het hart gehaakt, en thuis heb ik het verder afgemaakt.



Voor een vriendinnetje van ons meisje heb ik dit kleine tasje gemaakt. Ze vindt het zo jammer dat haar moeder niet kan haken...ze zou zo graag een gehaakt tasje hebben.

Na het uitzoeken van de kleur en de uitleg over hoe het tasje eruit moet zien, ben ik aan de slag gegaan.
Ik ben benieuwd wat ze van het eindresultaat vindt.
                               


Fijn weekend allemaal!

We've been to Germany for a couple of days during 'hemelvaart' weekend.
And of course I never go away without a hook and some cotton!
I crocheted the heart in the evening hours, and I finished it when I was back home.

For a friend of out little girl, I made this little bag. She thinks it's a shame that her mother can not crochet...She would love to have a crocheted purse.
After figuring out the colour and the explanation of how the bag should look like, I started to work on it.
I'm curious what she thinks of the final outcome.

Have a nice weekend!

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje.
    Daar wordt ze vast heel vrolijk van.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat leuk zeg. Gelukkig heeft dat vriendinnetje we een vriendinnetje waar de moeder van kan haken. Leuk gedaan zeg. daar zal ze wel blij mee zijn. en dat hartje is ook leuk geworden.

    gr nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, is t vriendinnetje vast heel blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo lief je hartje met die kleine bloemetjes erop.
    En om iemand anders blij te maken, daar doe je het voor toch?
    Kan me helemaal het blije koppie voorstellen.
    En dan op school lekker pronken.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit!

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen