vrijdag 15 juni 2012

Mijn lief maakt...

...mooie foto's.  Althans, dat vind ik. 
Hij neemt zijn camera overal mee naartoe, want je weet maar nooit....

Een eigen blog ziet hij niet zitten. "Wie zit er nou te wachten op mijn foto's?"
Jammer, want ik ben ervan overtuigd dat er genoeg mensen van zijn foto's zouden kunnen genieten.

Daarom hier een kleine impressie


wilde viool

aronskelk

rozenknopje

gele roos

rode roos

witte roos in zwart-wit

lotusbloem

zeepbel met reflexie van ons huis

zee-palen

National Geografic kader op Terschelling

kokmeeuw

grafzerk op het kerkhof van Stryp

heteluchtballonnen festival 

Koffiemolen in Formerum

waterval

My beloved makes beautiful pictures. At least, that is my opinion.
He takes his camera everywhere we go because, you just never know...
Having his own blog; "no, why?"
Too bad, because I am convinced that enough people would enjoy his photo's.
So here is a small impression.


8 opmerkingen:

  1. Wauw, zeg maar tegen hem dat het prachtige foto's zijn.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat een mooie foto's mijn complimenten.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merk wel vaker dat de creatievelingen onder ons nog wel meer raakvlakken met elkaar hebben dan alleen onze eigen creativiteit. Grappig vind ik dat en heel herkenbaar. Mijn vriend mag namelijk ook graag fotograferen. Ik zal hem dan ook zeker deze foto's laten zien , want ze zijn prachtig. Vooral die met de zeepbel vind ik persoonlijk heel mooi.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zee palen, prachtige foto, net als de zeepbel. Leuk dat we even konden meekijken want ik hou van foto's met details.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn zeker prachtige foto's. Die zeepbel is erg bijzonder. Mijn favoriete is de onderste, van de waterval: prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtige foto's en zeker een blog waard!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's. Nou ik wil ze wel zien hoor.

    Gr Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf wat een mooie foto's!!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen