vrijdag 17 februari 2012

Alaaaaaaf !!!!!

Eindelijk was het dan zover, carnaval op school! Ons meisje heeft er weken naar uitgekeken.
Ze wilde graag een 'topmodel' jurk, kon mama wel even maken.  Tuurlijk!
Tot 2 jaar geleden maakte ik daar heel veel werk van. Na carnaval verdween het in de verkleedkist en werd dan nog veelvuldig gebruikt.
Maar de verkleedkist periode is ruim voorbij, en om dan voor 1 ochtendje en avond een hele ingewikkelde creatie te maken....dat vind ik dan toch wel zonde van m'n tijd.
Wil niet zeggen dat je op een simpele manier niet iets heel leuks kunt maken!!

Ons eigen Topmodel laat het even zien...



Om 12 uur kwam ze stralend en gelukkig uit school. 
Ze vond het .......


Alhoewel het met blote schoudertjes net even pittiger staat, wilde ze zelf toch wel graag een shirtje aan.
Wat een verstandige meid hebben we toch!

7 opmerkingen:

  1. nou zet ziet er als een model uit hoor. En idd wat is ze verstandig, zou ze dat van jou hebben;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg!! Ze ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb haar live gezien en ze is een echte topmodel.
    Volgens mij gaat deze jurk best nog eens gedragen worden.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super zeg! Misschien simpel, maar ik zie dat niet hoor! Ziet er geweldig uit!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er in ieder geval heel sjiek uit en ik begrijp dat ze toch weer de koning(in) te rijk was!! Erg leuk! Ik maakte vroeger de ene baljurk na de andere (zal de enige die ik ooit gehouden heb eens opzoeken...) en ook mijn dochter straalde dan wat af om daarna nog tijden met die kleding te spelen. Helaas is dat al lang geleden, mijn dochter is ondertussen 21 en de verkleedkisten bij ons dus ook een grijs verleden...
    Toch wel jammer als ik er zo aan denk... maar jouw dochter is weer heel gelukkig en zag er prachtig uit! Fijn weekend. Groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen